Ozge Fatos91 EzooMi Umay bebekten almıştım ben. Daha bebiş doğmadı o yüzden kullanmadık. Ama kullanışlı geldi gözüme
Ozge Fatos91 emzirme yastığı ve önlüğünü de ordan almıştım 480 vermiştim toplam. Ama ocak ayında almıştım fiyatlar artmış olabilir.