pelin47 sendekimsinnn ben almayı düşünmüyorum doktorlar çok yumuşak yerde yatmasınıda doğru bulmuyor içinde gömülüyor gibi olunca sıkıntı olabilir anne yanı almıştım tekeri var zaten gün içinde istediğim odaya alırım onunla diye düşünüyorum
sendekimsinnn Kızlar birde uyku seti batanniye örtü fln nasıl aldınız ilk gebeliğim ne yapacağımı bilmiyorum
Merve234 sendekimsinnn baby nest oturma odasında yaninizdayken çok kullanışlı yigenlerin kullandı memnun kaldık. Onlarinkini ben alicam şimdi :)
Esraliiii Gamze__79 kızım büyüyünce yer minderi yapıcam onu hiç bozlmadı yıkadım o kadar kullanışlı bence bu
Gamze__79 Esraliiii bencede kullanışlı canım içi yumuşacık oturma odasında bile yatar içinde koltugun üstünde felan
Esraliiii sendekimsinnn bimden aldm o kadar iyi cıkacahını bilmiyordum yıkadım ne yamuldu ne toplandı
Ozge sendekimsinnn ben reflü yataklı olanlardan aldım. Reflü desteği çıkabiliyor. İkisine ayrı para vermek istemedim.
Ozge Fatos91 EzooMi Umay bebekten almıştım ben. Daha bebiş doğmadı o yüzden kullanmadık. Ama kullanışlı geldi gözüme