Doktorum 1.5 aylık iken fark etti progeston fitil verdi onu kullandım ama 16. Hafta da artık tıbbi müdahaleye ihtiyaç duyuldu ve eğitim araştırmaya sevk edildim orda da perinetoloji bölümünde doktorlar serklaj dedi ve acil serklaja alındım . Şimdi 38 oldum normal doğumu bekliyorum . Dediğim gibi 34 e kadar alttan muayane ettiler doktorlarım 34 ten sonra üstten muayene ettiler . Ağırlık kaldirmadim evi bile supermedim çok dikkat ettim kendime . 36. Hafta olunca dikişlerim alındı