superstar_00 cok teşekkür ederim şimdi koydum ve eridiğini hissettim evet bilgilendirmeniz için çok teşekkürler içim rahatladı tamamen ağrimda gitti heralde artmasının sebebi fazla korktum bu durumdan acile gidince tansiyonum ve kalp ritmim iyi olduğunu duyunca kendi doktorum da korkma birsey olmaz deyince tamamen ağrım dindi resmen betaya da acilde baktilar neden baktığını anlam veremedim en son 1979 du şuana kadar 5 katı artması lazmdi sonuçta 15.000 çıktı doktorum değerin çok iyi hiç sıkıntı yok dedi içim rahatladı iki gün sonra bebeği görmeye gidicez 5+4 oluyorum 🤲☺