Annesininportakali53 Hayir kanama yapmaz yani kullananlardan hiç kimseden öyle bir şey duymadim kendim 4 aya yakin kullandım sadeec normal sarı akıntı biraz fazla oluyor ve içte kalan ilaç ara ara dışarı akıyor bunun dışında bir durum olmuyor zaten ilacı giriş yerine koydugunuz gibi erimeye başlıyor, vajinal yoldan alımda emilme daha çabuk oluyor bazen eridigini siz hissedersiniz bir de şunu diyeceğim mesela tuvalete gittikten sonra ozel bölgeyi yikayip kuruluyoruz ya o zaman girerken biraz zamaninizi alabilir vajinanin kendi salgisi varken koydugunuzda hemen kayip içeri girer bu konuda eşiniz size yardimci olabilir eger eşiniz yapacaksa ilaci çıplak elle tutmasın enfeksiyon kapilamasi açısından bir de ilaç kadınlık hormunu taşıyor bundan dolayı.