Seyran00 kazım gezginç 2017 yılında annemi ameliyat etti. İlk yazdıklarınızı okuyup Konya’da olduğunuzu anlayınca aklıma direkt kazım gezginç geldi.. o doktor her şeyi direkt söyler, kötüyse kötüyü iyiyse iyiyi ama genelde her durumun kötüsünü belirtmeyi sever. Alanında çok iyi bu noktayı es geçmeyelim. Annemde myom vardı ve çok büyüktü en son patlayıp kanama yaptığı için rahmin tamamen alınması gerektiğini söyledi ayrıca rahimde memeye bağlı bi şey görüyorum meme kanseri olabilirsin patolojiye göndercez dedi Ramazan ayında ameliyat oldu annem ve o yaşıma kadar gerçekten öyle Ramazan geçirmemiştim annem bunalıma girdi hastayım ben diye. Sonuç? Annem elhamdulillah ki sağlıklı sadece varsayımları söylüyor. Yani evet hakkını yemeyelim iyi bir doktor ama kötü ihtimalleri saymayı sever. Siz başka doktorlara da gidin gerekirse Ankara’ya gidin. İnşallah sağlıklıdır bebeğiniz.