Seyran00 oncelikle cok cok gecmis olsun Allah’tan ümit kesilmez.
Benim bebegimde de bobrek buyumesi var balikesirde yasiyorum burdaki doktorum konyada prof ali acar beye yonlendirdi anne karninda bobreklere mudahale eden tek doktor diyerek biz ona gittik cok iyi bir doktordu bizde su an mudahalelik bi durum yok takip önerdi eger durum kotulesirse 34. Haftada alinacak
Tavsiye ederim cok ilgili bir doktordu ınsallah derdinize cozum bulunur