Öncelikle çok geçmiş olsun yaklaşık 1,5 sene önce aynı durumu yaşadım ,suyum tamamen bitmiş bebek rahme yapışmış bundan sonra asla gelişmez dediler inanın doğru söylüyorlar , evet bir ihtimal Yaşar mı diyorsunuz ama imkansız malesef … ben 15 tane doktora gitmiştim Proflara gitmiştim 1 hafta bekledim senin gibi havuç suyu armut suyu neler denedim ama yok geldiği gibi gidiyordu zaten bu dönemde akıntı fazla oluyor aslında o malesef su .. çok üzüldünüz belki ama yapacak bişey yok Buda bir imtihan , ben normal doğum şeklinde suni sancı ile doğum yaptım , ondan 2,5 ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi oğlum 1 yaşında . Herşeyde bir hayır vardır doktorlara güvenin şuan kendinizde yüksek risk grubundasınız, pıhtı atarsa beyin kanaması , iç organlara enfeksiyon ve birsürü sıkıntılı şey olabilir . Sağlam kafa ile düşünüp doğru kararı vereceğinize eminim . Allah yardımcınız olsun