Merhaba kızlar 20+1 haftalık hamileyim malesef plasentada yırtık varmış ve suyum çok çok az kalmış gebeliği sonlandırmayı teklif ettiler ama kabul etmedim havuç suyu ve armutun işe yaradığını okumuştum başladım enfeksiyon riskine karşılık antibiyotik de kullanmaya başladım böyle bir durumu yaşayıp hamileliği devam eden oldu mu acaba bu yırtık olduğu için sürekli sızıntı mı olur