Aliyegunes Karaaslan Sanki çok afedersin tuvaletin gelir gibi oluyor doktor ikin diyor o sıra sana doğru ikininca çok koly oluyor
gldn065807 Nazliolmaz bende yaradı çok güzel rahmin yumsamis demişti doktorum ve toplasan 1 saat de sanci ve doğumum oldu 2 saat sadece çok hafif sancım vardı çünkü günde 3 tane kudus hurması yedim
gldn065807 Nazliolmaz hiç yürüyüş yapamadım başta yasaktı sonrada belimde fitik var zor oturup kalktım desem yeri tabiki yürüyüşünde etkisi vardır ama birazda galiba vücutla bebis yönetiyor dogumu
eksi_elma Nazliolmaz öyle oluyor benim ikinci dogumum ama gün yaklaştıkça stres oluyorum. Kafaya takdıkça daha zor geçer günler. güzel düşün inşallah kolay olur doğumun
SutlacimiYedimmiBen Nazliolmaz ilkinde suyum gelmisti 10 saat suni aldıktan sonra dogurdum ikinci cok kolydi masllh subhanalllh 3 saat kendi sancimi cektim evde hastaneye bi gttim 9 cm acilma 15 dkda dogurdum😁 bebegimde iriydi.
Nazliolmaz SutlacimiYedimmiBen maşallah 🥰 darısı bana inşallah bende sancıyı evde çekmeyi düşünüyorum