Pamuk_3465 Allah razı olsun anlattığınız için benim ilk doğumum olacak esenler medipolde takip ettiriyorum daha önce memnun olduğunu dile getirenleri okumuştum o yüzden sormak istedim çok şükür ki bebeğiniz sağlıkla doğmuş Rabbim bize de nasip etsin bende 38+3 deyim sabırla bekliyoruz 🥰