15 haftalığım ben de dün öğrendim hamilelik belirtisi çok aşırı yaşamadım
Bulantı kusma olmadı bu konuda çok rahattım ama çabuk yorulup sık acıkmaya başladım
Evde yarım saat iş yapsam bir saat dinleniyorum resmen iyice tembelleştim:)
Benim de ilk gebelik:)