Rosea ben de akrep burcuyum annem bakar bakar Allah razı olsun olsun senden değer sağolsun 💘 bence akrep iyidir ya yay burcunun çevresi çok geniş ve boş insanlar olur genelde ama akrepin çevresinde az ve öz kişiler olur ağırbaşlıdır sadece kendimden değil akrep burcu olan bazı tanıdıpım kişilerden de bahsediyorum 😄 ve sevdiklerine çok çok düşkündür e inat falan da var ne yazık ki ama o daha çok istediğini elde etme dürtüsünden geliyordur eğer çok istemiyorsak inat etmeyiz kin konusuda eğer canımız çok yanmadıysa akrepin iğnesini kırmadıkları sürece zehirlemez kırarsalar o sıkıntı tanınamaz hale gelebilir 😂 normalde çok sabırlı ve sakin biriyimdir ama şu hayatta sadece 1 defa intikam için gözüm döndü hala da pişman değilim 🙃 böyleyiz işte akrep burçları ama sen yine de burçları çok takma yetiştirme tarzı karakter vs daha önemli