Deletedmom7373700 mucizem721 valla ben öğlenden sonra yaptım bana da sabah ilk idrarla yap çok sıkışınca yap falan demişlerdi gayet net çıkmıştı ona rağmen azıcık vardı bide zorla yapmıştım resmen sırf test yapcam diye 😂 siz bilirsiniz o yüzden
mucizem721 Deletedmom7373700 https://imgyukle.com/i/E7Z9je Yaptım tekrar ama ilk 10 dk birşey yok sonra iftar yemeği yapayım dedim bı 15 dk sonra gittim baktım bu şekilde silik çıktı yani 25. Dakikada
Neclaaaaa mucizem721 var bence canım kan ver daha iyi sonuç al ben önceki ay adetden önce yaptım kimyasal olmuş o yüzden sordum adet gecikti mi diye
Deletedmom7373700 mucizem721 silik çıkmış. Umutlandırmak istemem ama var gibi sanki 🥰🙊 adetiniz kaç gün geçmişti ? Biraz daha bekleyip kan verin isterseniz. Sabredemezseniz yarın kan verin bence hemen 🥰
mucizem721 Mor_papatya_ https://imgyukle.com/i/E7Z9je. İlk attigin resimde kaç dakika çıktı bilemedim . İkinci yaptım şimdi ilk 10 dk birşey çıkmadı sonra tam 15 dk sonra gittim baktım bu şekilde çıkmış yani 25 dakikada ikinci çizgi silik çıktı
mucizem721 Nesnur https://imgyukle.com/i/E7Z9je Yaptım tekrar ama ilk 10 dk birşey yok sonra iftar yemeği yapayım dedim bı 15 dk sonra gittim baktım bu şekilde silik çıktı yani 25. Dakikada
Mor_papatya_ mucizem721 Olmasaydi çizgi bence çıkmazdı baya koyu çıkmış maşallah Rabbim sağlıkla gelsin 🥰 hemen kan vermelisin🥰
mucizem721 Mor_papatya_ Yaa inşallah vardır yarın doktor kontrolünden sonra paylaşım yaparım inşallah umudumu kaybetmem
mucizem721 Deletedmom7373700 yarın kanntahlili sonucumu paylaşırım hayırlı ramazanlar çocuk sahibi olmak isteyenler için dualarınızı eksik etmeyin inşallah
mucizem721 Pijamaskeliler yaaa inşallah öyledir Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu hayırlı günde herkesin dileğini hayırlısıyla kabul etsin inşallah yarını iple cekiyorum inşallah güzel haberler alırım