mucizem721 Yarın muaynem var rutin kontrol için kan testi de vereceğim ama bugün test yaptım ama sonucunu beklemedim sahurda yaptım sabah baktım ikinci çizgi silikti sizce test pozitif mi https://resimyukle.io/r/5QUdynpMnO Şifre Yasin721
Deletedmom7373700 mucizem721 silik çizgi var ama testi yaptıktan sonra ilk 5 dakika içinde çıkan sonuç doğru diye biliyorum. Belki sonrasında da oluşmuş olabilir çizgi bence testi tekrarlayın
Evhamlianne92 mucizem721 hayirli ugurlu olsun bugun ya da yarin beta baktir 2 gun sonra da tekrarla canim
busekara mucizem721 bence bir kaç gun sonra tekrar dene bilriktelik durumua göre örnek veriyorum bugun oldun bir kaç saat sonra denersen yanıltabilyor
mucizem721 Deletedmom7373700 karra veremedim bende ama umutlandim oruçluyum şuan acaba şimdi tekrarlasam net sonuç alır mıyım
HavvaNur42onrn Kuzum daha yeni hayırlı olsun insAllah 3 veya 4 haftalık kan testi ver kesinlessin bide yarın sabah erken aç karna idrarla bı tekrarla♥️
Neclaaaaa mucizem721 var bence canım kan ver daha iyi sonuç al ben önceki ay adetden önce yaptım kimyasal olmuş o yüzden sordum adet gecikti mi diye
Deletedmom7373700 mucizem721 idrarla alakalı sonuçta bu test oruçla bi bağlantısı olacağını sanmıyorum. Testiniz varsa yeniden yapın bence
Nesnur Keske bekleseydin sonucuna bakmak icin 1 dakika surmuyo zaten çıkması simdi kurumami hamilemisin bilemiyorum
mucizem721 Nesnur göğüslerim ağrıyor dokunamiyorum haleizlikte var yarın doktorda netleşir herşey inşallah umudumu yitirmem 🙄
mucizem721 Nesnur https://imgyukle.com/i/E7Z9je Yaptım tekrar ama ilk 10 dk birşey yok sonra iftar yemeği yapayım dedim bı 15 dk sonra gittim baktım bu şekilde silik çıktı yani 25. Dakikada
mucizem721 Evhamlianne92 inşallah vardır da baktırın yarın doktor kontrolünde kan ister büyük ihtimalle