Beyel Asseyda masallahh bitirmissin nerdeyse benim icin 30 haftalik olunca hamilelik bitmiş demek🤣 ben 23 haftalik oldum yolu yariladim🤗
Beyel Asseyda hicc korkma canim sanirim ilk hamileligin🙂 bebegini kucagina alinca herseyi otomatik olarak yapiyosun zaten 🥰