Benim karnım, ayak parmaklarımkn ve el parmaklarımın üzerinde kaşıntım var. Kendi doktorum başka bir şehirde. Bu gün devlet hastanesine gittim. Çok aşırı bir kaşıntım yok yağ sürünce geçiyor ama gebelik koleztazından korktum açıkcası. Doktor ihtimal dahilinde kan tahlili yaptırdı. Sonular çıkınca kendi doktoruma atıcam. Her ihtimale karşı acilden giriş yapıp tahlil isteyin. Muhtemelen karnınız iyice gerildiği içindir ama yinede içinizi rahatlatırsınız.