Dilozubuike Ben hamileliği öğrendim 2. Ayda tiroit değerim yüksek çıkınca doktor ilaca başlattı. Ama korkuyorum bebeğe zararı olur mu yada ilerler mi durum diye. Hamile kalmadan önce böyle bir sıkıntın hiç yoktu
Minagezer Dilozubuike benimde yüksek başından beri kullanıyorum 17 haftalığız bebeği etkileyen herhangi bir sıkıntı yok sıkıntı yapmayın doktorunuzun talimatlarına uyun yeterli içiniz rahat olsun
Damlahmett Dilozubuike kullanıyorum zaten bebeğe de geçmemesi için kullanıyoruz o yüzden merak etmeyin😌
karazlem Dilozubuike bende hamileliğimin başından beri kullanıyorum. Her ay kontrole gidiyorum. Normalde düşüktü ama en son tahlil verdim tsh 4 e yükselmiş doktorum ilaç dozunu yükseltti. 2 hafta sonra tekrar gidecem. Doktora sürekli takipte olursanız korkmayın doktorunuz ilaç dozunu sizin sonuçlara göre ayarlıyor.
Dilozubuike Minagezer her sabah aç karna içiyorum yarım saat sonra yemek yiyebilirsin dedi doktor hep 1 saat sonra yiyorum, bi arkadaşım doğumdan önce mutlaka söyle dedi kullandığını neden dedi içime kurt düştü vallahi, teşekkür ederim
Minagezer Dilozubuike benimde alnı sekil rahat ol doktor takip ediyor zaten hiç sorun yasamadım sükür
Elif-Kuzey Bende gebeliğimin en başından beri kullanıyorum şu an 36+3 haftalığız hiç bir sakıncası olmuyor merak etmeyin sakıncası olsa doktorunuz başlatmaz başka bir şekilde tedavi uygulardı içiniz rahat olsun ☺️
Dilozubuike Elif-Kuzey ultrason falan da temiz çıktı şükür inşallah doğumdan sonra çeker gider hepimizin tiroit sıkıntısı🙏🏼☺️
Gamze_Krzl Bende oğlumda kullanmıştım hamilelik öncesinde degerlerim normal ama hamilelikde yukselmisti korkma içini rahat tut bebege bir zarari olmuyor
Dilozubuike karazlem iyot kullan bence ben bugün kontrolüm vardı doktora sordum yan etkisi yok kullanabilirsin dedi, bi araştırıp kendi doktoruna sor istersen inşallah şifa olur da bebeklerden sonra geçer gider☺️
karazlem Dilozubuike teşekkür ederim, bende ilk kontrolümde doktoruma sorayım bakalım, inşallah ya gebelik döneminde çıkan bişidir. Gebelikten sonra geçer gider.