Normal doğum ile doğum yaptım kişiden kişiye değişir, Ben sabah hastaneye gittim 8bucukda, 9.45 doğurdum ama arkadaşım var mesela 1 gece yatırdılar ertesi gün doğurdu herkesin aynı olmaz doğumu. Sezeryan de aynı şekilde kimi kolay toparlanırken kimi zor toparlanıyor bünye meselesi sanırım. Ama sağlık açısından herhangi bi sıkıntınız yoksa normal doğum yapmanızı tavsiye ederim. Herkeste aynı mı bilemem ama 5 sene önce sezaryen yapmış arkadaşım var 1 gün ayaklarıma çorap giymiyim soğuk aliyim hala dikiş yerlerim sızlar diyordu. Ben 10 tane de doğursam yine normal doğum yapardım herhangi bi sıkıntı çıkmadığı sürece.
Hastaneye yakın ailenizden kimse yokmu peki son günler orda kalsanız?