Emine003 ben planlı sezaryen olan biri olarak söylüyorum. Zor durumda kalmadıkça olunmamalı bence. Sonrası o kadar kötü ki anlatamam. Olaya biraz da doğum gibi değil de ameliyat açısından bakılmalı. Doğum yapıyorsun ama ameliyat oluyorsun ve iyileşme sürecin , acıların inanılmaz zor geçiyor. Ben 2 ay yan yatamadım sadece sırt üstü yatmaktan sırtım çürümüştü , 6-7 ay sonra karnımın üstüne korka korka yatmıştım. Ben hep normal istedim ama eşim askeri personel olup Türkiye dışında olunca doğuma da gelmek isteyince planlı olması gerekiyordu böyle oldu. Şimdi ki aklım olsa eşimin doğuma gelmesini düşünmek yerine önce kendimi düşünür normal doğururdum