GamzeArmi goflak haftasına göre gayet iyi dedi ama burda okuyunca 35 haftalık 3200 gram yazmışlar filan insan şaşırıyor
SweetBaby GamzeArmi Canım benımde programdan ilk farklı cıkdı ben doktora göre ayarladım tekrar tarihimi . kilo olarakda ideal yani benimki biraz yapılı doktorun dediğine göre hem bu son günlerimizde 1 günde cok fazla gr. alıyolar 🍭
Zuhalkorkmaz2205 GamzeArmi 35+4 olduk. Tam 35 iken gittiğimizde kilomuz 2500 dü cuma yine gidicez bakalım kaç olmuşuz :)
Ygmrkmsl GamzeArmi bence iyi kilosuna fazla takılma Doğuma kadar 3 3 buçuk olur ama sağlıklı olsunlarda kilo önemli değil 😍🙏🏻 Sezaryen mi
feldspar tam 36. haftada 3 kiloydu. benim gibi normal doğum istediği için şekeri kesip spora asılan var mı? :) yoksa 4 kiloyu bulacak tombiş
melikeaynrr GamzeArmi sen 10 ila 30 arası diyince korktum😄 bende 36 haftayım🤦🏻♀️ bu hafta kontrolüm var hepimiz için hayırlı güzel sağlıklı doğumlar 🤲🏻💐