GamzeArmi 36 haftalık Eylül anneleri bebekler nasıl? Tahmini doğum tarihleri nedir ? Kilolar boylar nasıl ?🤰
goflak GamzeArmi yarin 36 oluyorum 💃 carsamba kontrolumuz var canim ikinci sezeryanim gun verir artik doktor. Bende merak ediyorum hangi gune vericek 😊😊
SweetBaby GamzeArmi 3100 kg herşey yolunda büyük ihtimal haftaya doğuma alır gibi sıvım gelmeyen sızıntı yapmaya başladı cünkü
GamzeArmi goflak en azından tarihi belli olur 😌 Bende bir belirsizlik normal Doğum olduğu için heran olabilir 🙈
goflak GamzeArmi bende normal cok istedim ama cati darligindan normal yapamadim kemik yapisida degisikti o yuzden sezeryan oldum canim. Insallah hayirlisiyla kurtulursun 😊
goflak Ahsennn 40.haftadan 10 gun once aliyorlar diye duydum canim. Benim 2 ekim gozukuyor normalde dogumum
GamzeArmi SweetBaby hımm çok heyecanlı 🙈 bende ara ara sadece çok az adet sancısı gibi sancı vuruyor o kadar
GamzeArmi SweetBaby bu programda 36+3 görünüyorum bugğn doktor cihazında 35+4 göründü 2720 gram çıktı Acaba zayıf mı ?
goflak Gunler geldikce heycan hepimizde var sanırım 😂😂 kızım 3 bucuk yasinda az kaldi anne deyip duruyor 😂
GamzeArmi Ygmrkmsl b Ygmrkmsl bana bugün eylül 10 ile 30 arası dedi Bebek kanala girmiş kesin normal Doğum dedi kilosu 2720 sesi zayıf mı acaba ?
GamzeArmi goflak yok suyun herşeyin iyi dedi nstye bağladı o da normal çıktı haftaya bir daha gel dedi
Ygmrkmsl GamzeArmi bence iyi kilosuna fazla takılma Doğuma kadar 3 3 buçuk olur ama sağlıklı olsunlarda kilo önemli değil 😍🙏🏻 Sezaryen mi
melikeaynrr GamzeArmi sen 10 ila 30 arası diyince korktum😄 bende 36 haftayım🤦🏻♀️ bu hafta kontrolüm var hepimiz için hayırlı güzel sağlıklı doğumlar 🤲🏻💐
SweetBaby GamzeArmi Canım benımde programdan ilk farklı cıkdı ben doktora göre ayarladım tekrar tarihimi . kilo olarakda ideal yani benimki biraz yapılı doktorun dediğine göre hem bu son günlerimizde 1 günde cok fazla gr. alıyolar 🍭