Czn2105 Ben de aynı durumdayım. Benim 2 böbreğimde de taş var zaten ama bir türlü düşüremiyorum ara ara ağrıyor su fazla içemediğim için, su içtiğim zamanlarda da hafifliyor geçiyor. Ben de bu ay ilk kez korunmadım bat 12 Nisan. Ara sıra sağ tarafım ağrıyo. Böbrek, bel ve sırta çok vurur. Eğer taş kanaldaysa da kasığa doğru da vurur ağrısı. Bu yüzden ben de sırt, bel, kasık ağrımın neden olduğunu anlayamıyorum maalesef böbrekten mi yoksa yumurtlamadan mı diye 😞