Tabi sizin karariniz saygi duyarim ama bende guvenmiyorum hatta bu konuyla ilgili bir film de izlemiştim doğum anlık gelişen birşey iyi yada kotu geçecegini bilemeyiz. 35 yıllık ebe de bilemez 50 senelik doktor da sizin ve bebeginizin sağlığı için ömermiyorum. Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun selametle dogsun bebeginiz insallah ❤️