Nefesliva canım ben devlette takip edildim hep ama ilk gittiğim perinatologu beğenmedim o nedenle çapaya gittim ben pimpirikli davrandım biraz ama sonrasında baktık ki büyüme çok ilerlemiyor hep tek doktor takip etti zaten müdahale etmiyorlar canım kendimi yıprattığımla kaldım