Sinay yarım koldu benimki arkadan bağlanan önlüklerden ama bone değil tülbentimle girebildim normal doğumdu, boyu dizden aşağıydı sandalyeyle götürdükleri için etek boyuda aşağı inmiş oldu. Doğumhaneye de erkek girmedi o anda görmedim yani. Çıkışımda da ayıktım zaten başımı düzeltip öyle çıktım doğumhaneden ☺️