Sinay tam olarak merak ettiğiniz odada ne olacağı sanırım. Sabah sezeryan için yatışınız yapılıyor. İmzalarınız kontrol ediliyor ve eksikler tamamlanıyor. Sonra hemşire size önlük ve bone getiriyor giyinmeniz için. Önlükler bir çok yerde standart arkası açık iple bağlamalı şekilde, açık olan kısmı arkanıza getirerek iple bağlıyorsunuz ve yatakta bekliyorsunuz. Hastaneler genelde sışarıdan bone kabul etmez ama sizin hastaneniz ne ister bilemiyorum. Hastanenin bonesini takıp yatağınıza geçip ameliyathaneden çağırılmayı bekliyorsunuz. Bu arada odanızda misafir olacaksa üzerinize hırka giyip başınıza örtünüzü takabilirsiniz ama giderken kesinlikle bunların hiç biri üzerinizde olmamalı..