moom222 Happymomezgi 13 haftaya kadar folidece folik asit doguma kdarda 14 haftada başladık gyno Ferro sanol imam omega devit 3 kullanıyoruz doğuma kdar
OksijenliSu Happymomezgi Doktorun tavsiyesi ile kullanmalısın bence. Ben şuan sadece folik asit kullanıyorum.
CananDuru Happymomezgi Multivitamin olarak RegenesizMax Demir takviyesi ferrum birde son aylarda toz magnezyum kullandım
Happymomezgi moom222 17+3üz kan ilacı kullanıyorum d vit ve multivitamin ama multivitaminim bitti devam etmeli miyim edenler varsa önerecekleri marka var mı
Elfs moom222 kusura bakmayın bir şey soracağım bu Demir ilacı dışkınızda bir sıkıntı oluşturuyor mu koyuluk gibi?
tucedmrtas Happymomezgi vinalac doktorum tavsiye etmişti kaç kutu bitirdim saymadım bittikçe alıyorum araştırıp kullanabilirsiniz sadece hamile ve emziren anneler için üretilmiş
Hsrttttt Happymomezgi benimde bitti 27 haftaligim gecen gun doktora sordum devam et dedi elenatal 2 hamilelik vitaminini kullaniyorum suan en iyisi buymus canim birazcik pahali ama
OksijenliSu Happymomezgi Ama enerji vermesi için diyorsan yani halsizlik için vs. Onu da doktora sormalısın. 😊
Bebegim6636 _aren bana da verdi içmiyorum o kan ilaçlarını midemi bulandırıyor yakıyor sadece folik asit yeterli ama onu bile kaç gün dür içemiyorum midemi bulandırıyor 😩😩😩
Usnac1995 Doktorum Decavit verdi içinde bir çok vitamin olan. 12. Haftadan sonra onu kullan dedi ama yeterlimidir bilmiyorum bazıları 3 4 çeşit kullanıyor
-Serpilllllll- Usnac1995 canım ben de de Cavit kullanıyorum ayriyetten omega 3 d vitamini demir ilacı(gün aşırı) magnezyum(günaşırı) kullanıyorum.
Sadiyekrkc Usnac1995 bende yalnızca decavit kullanıyorum içinde folik asit olduğu için extra almana gerek yok demişti bende cok ikilemde kaldım yeterli gelirmi gelmezmi diye ama yeteceğini söyledi
Sevdaa975 Regenesis max vitan alıyorum bebek gelişimi için aşırı faydalı 9 ay boyunca öneriyo doktorlar yalnız devlet karşılamıyo ayrıca, demir ve kan hapı kullanıyorum 26. Haftadayım
Merve0092 Sevdaa975 benim doktorum da onu önerdi ama çok bulantım oluyor aldıktan sonra sizde de oldu mu
Azrasara Sevdaa975 ben de regenesis kullanıyorumda doktorum hala demir ve kan hapı vermedi 18+4 üm size ne zaman vermeye başladı acaba?
gizemsahinuymaz eminemre99 ben de kullanıyorum magvital. Bacaklarimda yaşadığım kramp sancılarından dolayı verdi magney takviyesi
Bet7408 eminemre99 ben kullanıyorum onu kullanmadımda kalça ağrım ve karnımda kasılmalar oluyor ben bebek toplanıyor sanıyordum kasılmaymış
Elif_3434 Merve0092 bende kullanamıyorum midem bulanıyor çok fazla hemde bi kaç gün içebildim devam edebilir miyim bilmiyorum
eminemre99 Happymomezgi Happymomezgi canım bnde 13 haftalık olmuşum decavit kullanıyorum başka ilaç yok kullanmıyorum yani bugün magnezyum olarak magvital verdi doktor siz kaç haftalık sizniz
Muallime_97 Şu an 17 haftadayim gyno ferro ve iMom kullanıyorum. Doktor kalsiyum d3 karışık tablet verdi ama kullanmıyorum şu an.
Asseyda Happymomezgi benim doktorum bana İMom önerdi onu kullanıyorum yanındada magosit ve faramet kullanıyorum
Nese86 Happymomezgi Ben Almanyada yaşıyorum.Burda doğuma kadar folk asit kullandiriyorlar.Gecen hamileligimde demir hapida vardı bu sefer yok. Sadece bana magnezyum al eczaneden iç demisti.
Happymomezgi Nese86 folik asit 4 gün önceye kadar kullandım bitti 17+3teyiz kan ilacım ek olarak folik asit ilaveli yeterli olur mu acaba
Nese86 Happymomezgi Kansızlık oluyor hamilelikte bendede çıkabilir yine bakalim ayin 19.da gittiğimde gorucez kan almışlardı.