OksijenliSu Nurcantas65 Aynen bende öyleyim. 🥴 Yedikten sonra da bi tuhaf oluyorum. İlk hamileliğimde yoktu bunlar.
CananDuru Nurcantas65 evet benim ilk hamileligimde de oyleydi simdi hamileyim yine oyle ac kalmamak lazim asla
NslhnAltun5580 Nurcantas65 11 haftalığım bende de çok var sarı acımsı kusuyorum , siyah zeytin ekmek iyi geliyor bazen
Glsm_94 Nurcantas65 hayır o an yicek bişey yoksa meyve kuruyemiş yada ekmek arası yapıyorum hemen küçük parçalara migdemi rahatlatıyorum 😂😂
Nurcantas65 Glsm_94 ne güzel ama.bu seferde aşırı kilo alicaz sıkıntısı çıkıyor ya ben küstüm oynamiyom 😂 diyip gidesim var bebege
Nurcantas65 gzdkrck 14 den sonra azalıyor bu seferde ben gibi olacağız😂😂😂 acıkınca kusma hissi o tam değişik
Nurcantas65 CananDuru kahvaltı ara öğün öğle akşam ara öğün yapıyorum o aralarda bulanıyor sıkıntı o 🤔
eslemesila NslhnAltun5580 bende çok tükettim başlarda zeytin ekmek geçiriyordu ama oda artık etki etmiyor
ikincicivcivim Bebeklerinizin cinsiyeti ne peki bilen öğrenenler için soruyorum tabi bunu kimi kız bebek çok bulantı yapıyor derken kimi de erkek bebek diyor merak ettim
1299 ikincicivcivim ıkı oglum var onlardada bulantım olmuştu ama bu sefer asırı derecede farklı herkes kız dıyor ama 11 nısanda netlesıcek😀
Nurcantas65 ikincicivcivim yarın gideceğim ben soracağım herkes erkek diyor bende öyle hisediyorum bakalım hayırlısı olsun bizim için 🌸
Deletedmom_7 ikincicivcivim bence cinsiyete pek alakası yok bu durumun. Benim midem çok bulanıyor hep kızın olacak derlerdi oğlan da bulantı olmuyormuş güya.. Oğlum olacak.
Nurcantas65 1299 valla gelsin kilolar o zaman hepimiz için şaka bı yana sağ salim kucağınıza alın inşaaAllah 💜
gzdkrck Nurcantas65 ayyy ınsallaahh yaa azalarak gecsın sanki hıc gecmeyecekmıs gibi hissettiriyor ama😂🤦🏻♀️