NurperiDemirci eminemre99 bana verdi ama efervesan olduğu için icemedim. Suya katılan ilaçları icemiyorum iyice midemi bulandiriyor. 😔 Kontrolde hap olarak yazmasını isteyeceğim
Zeynepppdyg eminemre99 ben kullanıyorum günde bir kere bazen 2 kere doktorum sabah akşam kullanmamı önerdi
gulsuayan eminemre99 bana sordu toz mu tablet mi istersin diye tablet daha iyi olur dedim magosit verdi memnunum
eminemre99 NurperiDemirci bnde yeni kullanacağım canım bakalım bir hafta sonra yine gideceğim eğer kullanamazsam öyle diycem artık bnde siz kaç kaftakik hamilesiniz canım
eminemre99 Zeynepppdyg canım ilk defa kullanacağım sen kaç haftaliksin bn 13 haftalık buna başlayacağım magnezyum olarak decavit kullanıyorum şimdi bu ilacida kullanacağım . Bir su bardağı içine dokcem değil mi ama bir su bardağı olacak değil mi canım
eminemre99 gulsuayan anladım canım benim bana sormadı ben bilmiyorum fark etmez hani öyle de kullanırim kaç haftaliksin peki canım sen
eminemre99 Seda5892 canım kaç haftaliksin peki canım doktor baktı hani mahnezyum verelim dedi bne 13 haftalık oldum çok şükür canım bugün yazdı doktor
Zeynepppdyg eminemre99 ben 21 haftalığım eczanede doktorumda 200 ml normal su bardağının yarısı kadar su koyup o şekilde eritip içmemi önerdi ,yani 100 ml suya denk geliyor ben önerdikleri şwkilde kullanıyorum
NurperiDemirci eminemre99 14+5 benim. 12 13 haftadan sonra başlanıyor canım magnezyum. Sen kaç haftalık oldun 😊
Esranur_uzkan eminemre99 hamileliğimin 3. Ayından beri kullanıyorum 8. Ayımdayım bazen kullanmıyordum vucudum ağrıyodu yani kullanmak çok iyi
eminemre99 Esranur_uzkan tamam canım benim anladım bir su bardağına içine dokuyoru değil mi yani bir su bardak değil mi
gulsuayan eminemre99 amiinn canım hepimiz sağlıkla sıhhatle alalım kucağımıza yavrularımızı insallah 🙏🏼💚
eminemre99 Zeynepppdyg bir su bardağı kadar değilde bir su bardağının yarısı kadar mi ama herkes bir su bardağı kadar demişs