Denzk Kubraa23 elizya benimki 😅 kimse söyleyemiyor şuan ama alışırlar. Ben kumsal koyacaktım eşim zorladı birazcık hastane çıkışı kapı süsü hediyelik yaptırdıkça da isme ısındım
Nese86 Kubraa23 Bence Öykü Mina güzel başka isim aramaya gerek yok ki ama bir anne olarak içinize sinmiyorsa başka isim koyun.
Gny18 Kubraa23 çok guzel bence kapi susu de ayri bi guzel. Bende pek beğenemedim akça ismini Öykü Mina daha naif sanki 🤗 selametle gelsin insallah
papatya_35 Kubraa23 Hahahah İzmir’de de akça pakça mis gibi olmuşsun denir ama isim olarak biraz tuhaf 😅😅😅