@Kubraa23 bence etrafınızdakileri umursamayın içinizden ne geçiyorsa o ismi verin benim bulduğum isimleri de cevrem hep yadırgıyo ama benim çok hosuma gidiyr kızlarımın adı ömür duru ve mavi lina şimdi oğlum olacak adını ateş koycm ömür dışında diğer isimleri çok yadırgadılar ama umrumda değil ben öyle seviyorum sizde insanları takmayın nasıl isterseniz öyle olsun ki akça mina bence güzel beğendim😊