Archenemy_56 Hulus ben de 11.haftadayım daha çok var o zamana kadar kaldırılır diye korkuyorum şuana kadar benim çalıştığım ilde böyle zorluk çıkardıklarını duymadım inş devam eder de yararlanırız sizin için de hayırlısı olsun gebe olarak çalışmak cidden yorucu
Esoss88 Sağlıkçı arkadaşlar daha iyi bilir belki covid acilleri kapatılınca herşey normale dönecek bu izinlerde kaldırılacak diyorlar. Bu ay sonu kapatılırmış. Duydunuz mu hiç böyle bişey ?
Deletedmom70006 Ramazandan sonra bazi kararlar alınacakmis bilim kurulunda ve kabinede. Pandemiye veda kararları başlığı ile haber yapılmış bugün. Acaba 24. Hafta izinlerini kaldırırlar mi duyum alan var mı kızlar?