nbhtcni Kızlar 21+2 deyim ve polis memuruyum. İzne ayrılanlar oldu mu, amirlerimizin bu konuda bişey demeye hakkı yok ama diyedebilirler diye tereddüt ediyorum çok. Bide kalkma durumu falan var diyorlar bilginiz var mı
Ysgl26 nbhtcni ben de kamudayım müdürüm biraz cinslik yaptı ama zor da olsa verdi. Tamamen idarenin iznine bağlı bişy. Başka birine vermediler mesela. Çalıştığın birimin eleman eksiği olursa vermeyebilirler.
Delimavi nbhtcni hangi ildesin canım 2 tane arkadaşım çıktı polis ama bir tanesine ilinden 32 den sonra başlamasına izin vermediler. Kovid 32 den sonra yok mu diye.
suscarparimm nbhtcni Sağlıkçıyım ilk hamileliğimdeyken ayrılmıştım bunda gene ayrılacağım sağlıkçılara devam ediyor kalkma durumu söz konusu değil şuan
nbhtcni Ysgl26 nasıl hallettinşz peki siz, doktordan rapor falan aldınız mı? O arkadaş çıkamadı mı şimdi
Archenemy_56 Ysgl26 öyle birşey yok bu bütün kamuda çalışanlara verilen bir hak kurumunuzun insiyatifine kalan bi durum değil yani size zorluk çıkarmaya hakları yok yani ne zamanki 24. Haftada idari izin kalktı diye resmî açıklama gelir o zaman izniniz iptal olur
Ysgl26 nbhtcni doktorum 24.haftada diye rapor verdi bende dilekçe yazdım. Müdür bey biraz mırın kırın etti gitmesen oşmaz mo adam eksiğimiz var zaten falan filan. Ben de izin vermezseniz rapor alıcam siz bilirsiniz dedim verdi ama diğer arkadaşa sanırım aday memur diye gıcıklık yaptılar vermediler
Hulus Archenemy_56 ne yazık ki değiller insanlar bu konuda bilincsizce kurumlariyla tartışmaya giriyorlar ancak genelge cok açık ve net. İdari izin verilir diyor evet ama bir alt maddesindede diyor ki hizmetine ihtiyaç duyulanlar görevlerine geri dönerler diyor . Yani amir insiyatifine birakiyor. 2021/13 sayılı genelge kapsamında işlem yapılıyor son çıkan genelge bu ve oradada durum çok açık aslinda vermek zorunda değillermiş ne yazık ki okursanız ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Ecceee Delimavi gerçekten kimse kusura bakmasın da bunu çok saçma buluyorum ben de.. 24-32 arasında idari izin veriliyor 8 hafta boyunca maaşı alabildikleri için kullanıyorlar idari izni ama 32den sonra dönüp yeniden çalışıyorlar 3 hafta daha doğum sonrası izni uzatmak için.. Ee demezler mi 32.haftadan sonra covid tehditi bitiyor mu? Aksine risk daha da artıyor.. böyle yapanlar yüzünden idari izin kaldırılacak diye endişe ediyorum madem 32 den sonra dönüp çalışıyorsunuz o zaman öncesinde de çalışın diyecekler
Cansu1- Delimavi cahilliğe bakar mısın? Covid 32 den sonra da var ama riski kalkıyor. Kaç tane 24-32 haftalık arasında gebe elimin altında öldğ haberleri yok tabi. Ama 32 haftalıktan sonra hemen bebeği alıp anneye güzel şekilde tedavi başlayabiliyoruz. Ama 32den önce anne de Bebek’te çok riskli. Cahil cahil konuşuyor bu insanlar çıldırıyorum eğer 24-32 arası diyorlarsa bu insanlar demek ki vardır bi bildikleri kusura bakmayın ama böyle konuştukları zaman deliriyorum çünkü elimin altında ölenler gözümün önüne geliyor yazık ya ağzı olan konuşuyor beyni olan değil
Delimavi Ecceee doğru söylüyorsun canım ama maalesef şu ekonomik şartlarda ücretsiz izne çıkma zorluyor insanı.
Ysgl26 Ecceee bizim kurumda kimse 32. Hafradan sonra çalışmadı. Mantıksız yani ben de çalışmayacağım.
Irem33 Canım bende öğretmenim 24. Haftamda doktora gidip 24. Haftada dır diye resmi bir yazı aldım ve hem kurumuma hemde milli eğitime verip iznimizi başlatmıştık. Hiç de bir sorun olmadı çok şükür bu bizim resmi iznimiz kimse sorun çıkarmaz ki. 24. Hafta izni hala devam ediyor kalksa muhakkak yayınlarlar.
Ecceee Ysgl26 ben de çalışılmaması gerektiği düşüncesindeyim..sonuçta hala pandemi bitmedi..24-32 hafta arası olan risk 32.haftadan sonra ortadan kalkmıyor..böyle yaparak sırf doğum sonrası izinlerini üç hafta daha uzatabilmek için yeni hamilelerin idari izinlerinin de kaldırılmasına sebep olacaklar..
Archenemy_56 Hulus ben sağlık çalışanıyım bütün arkadaşlarım bu haktan yararlanmıştı gerçekten anlamıyorum nasıl kuruma göre değişebilir o dediğiniz ihtiyaç olduğunda çağrılabilir durumunu engelli ve riskli Hastalığı olanlarla ilgili diye biliyordum inş zorluk çıkarmadan bütün gebeler bu haktan yararlanır
Hulus Archenemy_56 genelgeyi ekledim bir alt yoruma bakın isterseniz kuzenim kadrolu hemşire oda ayrilamadi ne yazık ki her yerde aynı uygulanmıyor . Ben suan 10. Haftamdayim daha çok var o yüzden bir girisimim henüz yok ama alamayan cok kisiyide duydum malesef.
Hulus https://resimyukle.io/r/ESlDhhpSyf ne yazik ki amir insiyatifinde bosu bosuna kimse kurumuyla kotu duruma düşmesin cunku bir alt maddede hizmetine ihtiyaç duyulanlar göreve çağrılır diyor
Archenemy_56 Hulus ben de 11.haftadayım daha çok var o zamana kadar kaldırılır diye korkuyorum şuana kadar benim çalıştığım ilde böyle zorluk çıkardıklarını duymadım inş devam eder de yararlanırız sizin için de hayırlısı olsun gebe olarak çalışmak cidden yorucu