ogretmenHnmm Zeyneponel inşallah canım aslında bugün sağlık ocagina gidip kan verecektim gec uyanmışım 10da gidiyor ya kan testleri kaldi öyle zaten e nabiza ertesi gün düşüyor erken versem de daha fazla beklemeye gelemem diye gitmedim
Mombabyyy ogretmenHnmm benimde öyle oldu canım aynı regl sancısı gibi kasıklarda ağrım oldu hala batmalar var başım hafif hafif ara ara döndü reglime dört gün kala yaptım test pozitif çıktı tabi yine kan testi de vermek lazım