ogretmenHnmm https://imgyukle.com/i/E0XwgG kızlar adetim 5 gün geçti az önce test yaptim yok dimi ben göremiyorum
nisamom_ ogretmenHnmm evet bende göremedim ama bir kaç gün sonra tekrarla testi hala gecikmen olursa bir doktora görün canım 🌺 hayırlısıyla sanada nasip etsin rabbim 🤲🏻
Zeyneponel ogretmenHnmm 5 gün gecikmeyle idrar testinde çıkmaz benim adetim 5 gün gecikti kan testi verdim 5 haftlık hamileymişim idrarda çıkması için en az bi 10 gün gecikmen lazım
Busra98_ ogretmenHnmm ben erken gebelikle adetime 6 gün kala ögrenmistim canım ama ablamda senin testinle 3 gün geciktiğinde öğrendi çıkması lazımdı aslında belki geç döllenmedir siz yinede yarın falan erken gebelikle deneyin bence hayırlı olsun simdiden =)
ogretmenHnmm altnbebek ayy inşallah vardır artık test yapmaktan sıkıldım gelse de bizi kurtarsa şu eziyetten
ogretmenHnmm Gulcingezer kan vermeye gidecektim bugün gitmeden yapayim dedim yok gitmeyeceğim sağlık ocağına :(
ogretmenHnmm Gulcingezer kafayi yicem artik ya hep negatifi görmekten sıkıldım ilk denedigimiz ay bi tek pozitif gördüm çok belirgindi ikinci çizgi o da kimyasal oldu ondan sonra bir daha goremedim :(
Gulcingezer ogretmenHnmm canim ins yine olur cok zor biliyorm benim onceki gebelikte tek seferde hemen olmustu smdi olmayinca uzuluyor insan 😢
ogretmenHnmm Gulcingezer ilk gebelik olacak benim de inşallah olur da 9 aylik evliyim 4 aydir deniyoruz
Gulcingezer ogretmenHnmm daha yeni canim dur bkalm kadinin vucudu sperme alisik degil once ona alisicak
ogretmenHnmm Mombabyyy adet olacakmisim gibi sancilarim oldu günüm gelmeden 3 gün öncesinde basladi 5 gün sürdü dünden beri de batma seklinde ara ara giriyor başım da dönüyor arada ama öğürme falan yok
ogretmenHnmm Zeyneponel arkadaşlarımin hep hemen çıkıyordu ıkinci çizgi gecikme olmadan bile onlari göz önünde bulundurunca haliyle üzülüyorum :(
Mombabyyy ogretmenHnmm benimde öyle oldu canım aynı regl sancısı gibi kasıklarda ağrım oldu hala batmalar var başım hafif hafif ara ara döndü reglime dört gün kala yaptım test pozitif çıktı tabi yine kan testi de vermek lazım
Zeyneponel ogretmenHnmm herkeste farklı olabiliyor sen her zaman ümitli ol başkasında olan bende olmuyor bende olan başkasında olmuyor yani o konuda rahat ol kendini bi belirtiye endeksleme git kan testi var varsa mutlaka çıkar ki inşallahta vardır 🥰
ogretmenHnmm Zeyneponel inşallah canım aslında bugün sağlık ocagina gidip kan verecektim gec uyanmışım 10da gidiyor ya kan testleri kaldi öyle zaten e nabiza ertesi gün düşüyor erken versem de daha fazla beklemeye gelemem diye gitmedim