ilaydaC bugün şmdi sağlık ocağından geldim sabah kan almışlardı şimdi betam 64 çıktı cuma tekrar geln dediler yani diyeceğim o ki ne kdr kafana takmazsan bebek odaklı düşünmezsen hemen oluyor ikk denemmde çok kafama taktım 1 ay olmuo die 2 ay saldım aman dedim olursa olur eşimede dedim kafana takma die o hatta bu ayda olmazsa gene doktora gitcem ne var diodu kızdım hem hamile olduğumu öğrendim