dumanela ilaydaC kızlar biraz bekleyün rahat olun ve bu kadar stres yapmayın,ben üç kere tüp bebek yaptım,12 güne kadar bekledim ,bir kez bile önceden test yapıyim falan demedim,her şey olucağına varıcak sonuçta.Yaptığınız stres şuan bebek olucaksa bile sonucunu etkileyebilir