Ben istedikten sonra ne manası kalıyor hediye olmuyo ki o :( bebeği öğrendiğimizde telefonunu yenileyelim demişti sevgililer gününe de bir ay vardı dedim alır heralde, aslında alacaktı birlikte çıktığımızda ama kıyamadım çocuk geliyo masraf zaten artıyo diye. Şimdi fiyatlar daha da arttı😂 çocuktan önce telefonumu değiştirmem lazım bi daha alamam ya bakalım anneler gününde ya da evlilik yıldönümünde almazsa kendim alırım napayım😂 başka bi ihtiyacım yok yazın güzel bi tatil yapabilsek doğumdan önce bana en büyük hediye o olur da bilemiyorum mümkün olur mu😂