EdaEge ah ah bir de öyle bir sıkıntım var maalesef göğüs ucum hiç yok bebek emerken işkence çekiyoruz beraber resmen çünkü tam ağzına alamıyor ucu olmadığı için o yüzden çok yara olmuştu zaten sonra hep sağıp verdim bu kez de biberona alıştı emmedi. Ama bu bebeğimde emzirmeyi çok istiyorum umarım aynı şeyleri yaşamam😢🤲🏻