Hayırlı Ramazanlar kızlar, 33+4 olduk bu hafta. İlk doğumumda krem kullandığım halde göğüslerim dehşet yara olmuştu sürekli ağlıyordum ve sonuç olarak sadece 3 ay emzirebildim. Şimdi 2.gebeliğim aşırı korkuyorum yine öyle olur diye gümüş kapak aldım gerçekten kullanıp da memnun olan var mı?