detetedmom404 bende hassas birisi değilim yiyen de birisiyim doğuma da 2 hafta falan kalmıştı carsida dolaştım mağaza pazar Vs durakta araba beklerken bayılmak uzereydim sadece 1 simit yemistim kan şekerim düştü kızıma tatlı almıştım kendimi merdiven vardı oraya attım ve hemen biraz yedim az kendime gelince de meyve suyu alıp içtim kesinlikle yemeyle alakali bayılma nedir bilmezdim ama gozum karardı elim ayağım tutmadı dışarı çıktığında dikkat et en azından elimde çantada tatlı şeyler bulundur canim