detetedmom404 alınma neden alınıyorsun bende bişey yemedğimde bayılıyorum tansiyon düşüyor ister istemez ve bayılmışım yolda gözlerimi bi açtım herkes etrafımda eşimi aramışlar hemen gelmiş kimse hamile oldugumu bilmiyordu 13 haftalıktım eve geldim kanama oldu düşük riskim çok fazlaymış o gün bugundür evden tek çıkmam ve 10 hafta yattım şuan geçmiş riskim allaha şükür böyle şeylere dikkat etmek lazım sonuçta can taşıyoruz