meyrem
Bende diyorumki madem test yaptınız ve silik çizgi gördünüz o yzden kan verirsrnz çıkar diyorum. Eğer silik testınız olmasaydı bekleyın derdim zaten siz dayanamayp yapmişsnz testi yani. Bende sizi bilgilendiriyorum gebelkte kan değerinz belli bi seviyeye yükselmiş ondan silik çizgi çıkmş diyorum umarm anlatabldm bu sefer . Hepmz tecrübeszken tecrube edndk bekliyceksenz siz blrsnz farketmez 👍