Önce kese oluşuyor, kese oluşması demek dış gebeliğin olmaması demek bi anlamda sevinebilirsiniz. Bebek kesenin içine daha sonra giriyor oluşmayan şeyin içine giremez çünkü. Ben de 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim doktora gittim baktı 1 cm kese oluşmuştu ama bebek yoktu daha içinde. 1 hafta sonra gittik nokta kadar görünüyordu içinde. İlk başta kese görünür bebek sonra girer kesenin içine sıkıntı yapmayın kendinize