Esrapkdm halla halla demek size öyle denk gelmiş, takipli hastası iseniz mail adresinden de şikayetlerinizi yazabilirsin ben gittiğimde soruyor çünkü şikayetin var mı diye? Hatta bazen bebeğim yüzünü göstermediğinde çıkıp birşeyket yiyip tekrar girip baktırıyorum