Melike464860 Sophieee bizim 15 ekim görünüyor ama sezeryan olacağı için o kadar bekletmez sanırım doktor🤗
Duygulblbc Melike464860 11 de gitmiştim görünmedi suan 13. Gitsem görünür muhtemelen ama 2 hafta sonra gidicez kısmetse o zaman görcez insallah. Acaba cinsiyeti ne diye beklemek de keyifli ♥️😍
kubranuraydiiin Benimde kısmet olursa 2 Ekim 🥰 İkili tarama testinde doktora sorduğumda cinsiyeti için kız demişti cuma günü de kendi doktoruma sorduğumda erken daha dedi ama kız olarak görüyorum iki hafta sonra kısmet olursa cinsiyeti net olacak benimde 😍
Gny18 Sophieee benim de 20 ekim gözukuyor ikiz bebeklerim insallah 40 ları görurum de kızım gibi akrep burcu olurlar ❤️🤗 sağ salim ulaşalım o gunlere inşallah.
eslemesila Sophieee bizimde kırk haftayı beklerse 26 Ekim ama beklemez diye düşünüyorum sizin durumuz nasıl mide bulantısı falan var mi
Edabykl Benimde 2 Ekim gözüküyor tam 40.haftada dogarsa ama sanırım bekletmez Eylül sonu gibi doğabilir öyle hissediyorum 🙈