dygacng
Lale Erbil’e gidiyorum
Bildiğim kadarıyla 36. Haftadan sonra başlıyor Nst
Benim bugün kontrolüm var belki bugün nst önerir yada haftaya önerir Hiç bilmiyorum
Ben nst 30 haftalıkken bebeğimin hareketini hissetmeyip paniklediğim için girmiştim ama çok şükür bi sıkıntı çıkmamıştı o haftalarda az hissetmek normal olabilirmiş (Annelik evhamı😄)
Şimdi 35+4 olduk