burcuo Goncaozel Aynen ben de öyleyim. Bi yandan korkuyorum, bi yandan da olsun bitsin diye düşünüyorum bi cesaret geliyor. Hayırlısı olsun 😊
Withminou Bir de arada sey oluyor sanki bebegin bi yeri bacagima dogru kasigima aci veriyor bu nedendir?
Ponyo Haftamın içindeyim ve kaç haftadır bende de çok fazla oluyor. Bebek sürekli bi yerde toplanıyor karnım taş oluyor ve nefesimi etkiliyor ve çok uzun sürüp sık sık oluyor bende hep. Doktora söylediğimde normal diyor. Ne desem normal diyo adam ya anlamadım yani. Son günlerde de vajinama kramplar gidip belimden dizime kadar inen ağrı sızı oluyor artık😬😬
Selin12- Withminou karnında bebek bir yere toplanıyor ve ani bir acı giriyor söyle anlatabilirim bebek bir yerde sertleşir sanki dış ağrısı gibi bir ağrı oluyor hani adet ağrısı yaşamamışsiniz ya onun için dedim