Deniz2961 Valla çok teşekkür ederim, aydınlandım sayenizde 😄 zaten bir süredir ufaktan aşağıda baskı hissediyorum. Regl sancısı gibi de sancılar gelince acaba açılma mı oluyor diye düşünüyordum. Peki kasılmalarla beraber açılma oluyor mu yavaş yavaş? Ya da olduğunda dışarıdan biz görebiliyor muyuz? İlk gebeliğim, çok deneyimsizim bu konularda 😄